Mogłoby się wydawać, że reklama internetowa już dawno wyparła tę tradycyjną. Nic bardziej mylnego. Widać to zresztą na ulicach miast, na których wciąż zauważa się sporo wiszących banerów. Firmy nadal inwestują w reklamę zewnętrzną przede wszystkim dlatego, że jest ona jednocześnie skuteczna i niedroga.

Czym jest baner reklamowy?

Baner reklamowy to drukowana reklama wielkoformatowa. Na niej umieszczany jest projekt graficzny promujący markę, produkt bądź usługę. Ważne, aby cechowała się oryginalnością i kreatywnością. Wszystko po to, aby przyciągać uwagę potencjalnych klientów.

Dlaczego inwestycja w banery reklamowe to dobra decyzja?

Jak wspomniano, wiele firm decyduje się na inwestycję w druk banerów reklamowych. Wynika to z kilku konkretnych powodów. Po pierwsze, wielkoformatowe reklamy charakteryzują się sporymi rozmiarami. To sprawia, że są zauważalne i dobrze widoczne nawet z dalszych odległości. Po drugie, wykazują trwałość oraz wytrzymałość. Dzięki temu cechują się odpornością na działanie warunków atmosferycznych. Pozwala to na realizację kampanii przez dłuższy czas. Po trzecie, banery reklamowe mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Nie ma problemu z tym, aby reklamę w jednym miejscu zdemontować i zamontować w innym, jeśli zajdzie taka potrzeba lub konieczność. Po czwarte, produkcja banerów nie jest droga. Oznacza to, że z tej formy korzystać mogą zarówno duże, średnie, jak i małe przedsiębiorstwa.

Jakie są rodzaje banerów reklamowych?

Cena wydruku banerów w Warszawie zależy m.in. od wyboru konkretnego rodzaju. Wybór jest dość szeroki. W pierwszej kolejności wskazać trzeba na to, że poszczególne reklamy różnią się od siebie technologią, w jakiej zostały wyprodukowane. Istotny jest również sam materiał zadruku. Ogólnie wyróżnić można kilka typów. Pierwszym jest baner laminowany. Cechuje się trwałością i może wytrzymać na zewnątrz nawet przez rok. Przy tym stanowi dość tanie rozwiązanie, na które pozwolić może sobie niemal każda firma. Drugi rodzaj to baner powlekany. Cechuje się długą żywotnością i odpornością na działanie warunków atmosferycznych. Warto na to rozwiązanie postawić w przypadku realizacji dużych kampanii reklamowych. Trzeci to baner Mesh. Wykonuje się go z siatki typu mesh oraz cechuje się wysoką jakością. Jest znacznie lżejszy w porównaniu z reklamami laminowanymi i powlekanymi.

Cena wydruku banerów reklamowych – Warszawa

Koszt wydruku banerów w Warszawie jest zróżnicowany. Na ostateczną cenę wpływ mają takie czynniki, jak rodzaj wykończenia czy rozmiar. Dlatego też koszt wydruku pojedynczego banera reklamowego może wahać się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych. Z tego względu przed zamówieniem go należy dokładnie omówić szczegóły realizacji z firmą poligraficzną. Na tej podstawie przygotowana zostanie szczegółowa wycena realizacji zamówienia. Dodać można również, że przedsiębiorstwa takie często obniżają cenę wydruku baneru reklamowego, jeśli klient zleci także wykonanie projektu graficznego. Czasem warto skorzystać z takiej kompleksowej usługi.